Friday, December 18, 2009

Lps SPM....

Assalamualaikum...

aku mintak maaf la sbb lambat sgt post..atas sbb tertentu yang tak dapat dielakkn..sorry yea... ;)

Posting aku kali ni mengenai aktiviti2 lps SPM...selepas abes je SPM,kami dijadualkan untuk memulangkan buku teks pd pukul 12.30 tgh/hari...

Pada sebelah mlm pulak,kami ade 1 program..tp korang tau la aku ade penyakit ni(kadang2 dye menjelma..) tau x ape dye?? M-A-L-A-S..haha..Mlm tu, lps mkn kat kantin..kwn aq influence aku gi main futsal..pd mulenye malas gak tapi sebab dye kwn aku, aku pon gi la...kami main d VIP futsal(dekat2 rawang jugak) ..seramai 12 orang datang tp sorang tak main..

Tengah syok2 main tibe2...2 orang kwn aku injured coz terseliuh...huhu..kesiannye..sakit tuh...so life must go on...

Da puas main,rase penat pon timbul..so kami stop main.. harga untuk 1 jam tu ialah rm 90 kot..hehehe.. pastu we decide nak balik...then bapak fez ajak gi mkn..kate orang rezeki jgn ditolak, maut jgn dicari..so kami mkn d Restoran Ali Maju..burp..da kenyang...finally i want thnx to all my fren,fez's dad coz support me...KEEP IN TOUCH..






No comments: