Thursday, December 17, 2009

Sape pulak ni??!!

Assalamualaikum...

Untuk 'pertemuan' kali ni,aku nak 'bedtime story ' kat korang sikit..hope u all enjoy..
malam semalam..sekitar pukul 5 (tu kira malam ke??korang fikir je la sendiri..).Sedang aku dibuai mimpi yang indah,tiba-tiba...jeng jeng jeng..

Aku terasa kakiku seperti diusik,digeletek dan dibelai manja.Aku wat tak tau je la..mgkn selimut aq yang beralun-alun disebabkan hembusan angin kipas tahap maksima gile b#*i.Lagi pon aku tak kesah mase tu..sebab aku sedang layan 'sweetdream' aq(sayang nak tinggalkan)..hehehe..

so, sebab dah tak tahan dengan belaian tu..aku terpakse la berusaha nak bukak mate aku ni(rase malas ade gak)..huhu..


bile aku bukak je mata aku..korang tau tak sape yang belai aku ??mesti la taktau kan..nak tau sape..ni haa...

Amek ko.. name scientific insect ni ialah.. BLATTELLA ASAHINAI,asian cockroach.. akunye la jerit macam pompuan..camne??LU FIKIR LA SENDIRI..aku jerit sampai mama aku pon leh terjage..sori mama..KECOH BETOL KAN ..pastu mama aku pon ape lagi.. ambik penyembur lipas la..takkan la hos bomba pulak kan..akhirnye kecundang jua lipas tu..FUH LEGA SIOT!! Untuk info anda semua,aku memang anti-serangga..taktau la sebab ape..maybe GELI kot..tu je story setakat ni..ENJOY TAK??..KEEP IN TOUCH..c ya...


Moral of the story:Jangan terlalu leka dengan mimpi kerana ia adalah hanya mainan tido...

5 comments:

Anonymous said...

sememangnyew asyraff nih tkowt ngan binatang2 itu..mungkin agk kelakar coz slalunyew pompuan yg tkowt binatang2 tuh kn??pape pown..adknyew menyayanginyew juz the way he is..huhu :D

Anonymous said...

eee, ko ni xleh wat suami!
sat lg istri ko yg slamatkn ko..
haha..
:))

Anonymous said...

hahahaha..so kiut..kah9..

Kech Hidayah said...

hahahha..penakut lipas ke?
tak macho la camni along ^_^

asyraff said...

thnx for all comment...