Tuesday, May 4, 2010

Wasiat Dari Orang Kaya Kampung Sepening Lalat !


Erm, sekali lagi aku disayangi oleh si molek. Nakkan wasiat ini? Sila ikuti masalah soalan yang diberikan ...

1. Thank & link the person that gave you the cow
(JGN LUPA COPY PICTURE SEKALI)
Tenkiu to kak dayah yang comel lagi cute (comel dan cute tuh,samekan?,*huh) daripada lembu kat atas tu kowt...hehehe

2.Bagi balik wasiat ni kat 7 bloggers yg paling active atau 7 paling tak active
1.Nabilah
2.Meyl
3.Mai
4.Wana
5.'akak' yatt
6.Hariz
7.Happy mom

3. Bagi tau diorang ni yang diorang dapat wasiat dari orang kaya kg sepening lalat
Tahniah kat korang yang dapat. Kepada yang tak dapat,insyaAllah nanti aq tag korang,len kali,huhu...

4.Cerita 3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv
#Makan
#Mengelamun
#Baring

5. Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan
::Sayur dengan ais di atasnya(yang ni aku buat sendiri agar kelihatan fresh)
::campuran air (macam-macam!)
::entah lar,,aku rase aku yang pelik...

6.Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat Facebook
Tak banyak pon,,huhu...syukurlah daripada takde.. 263 orang..sile add saye,,jangan malu-malu...

7. Feveret soalan ni.....camner korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe...
Erm,,kat skul... yang lain ditapis...keh5

P/s : Kepada yang di-tag..sila lah lakukannya..kalo taknak,ade aku kesah!

Sekian.

No comments: