Tuesday, March 30, 2010

MAEN BOWLING.... ABES WET AQ =(

Tadi kite orang pegi maen boling, kat Perangsang,Templer... pegi 5 0rang... akmal,mamad,nasir,syamim n asyraff (aku la tu).. maen 3 game... hrge rm 9.50 seorang..murah en??

First game, mamad menang.. bpe ntah poin dia.
Second game, dia menang ag... hurrmmmm... bangge glew la dak tu...
Pastu break jap, solat maghrib berjemaah...
Third game, hahaha... yang ni aku bangge ckit... AKU LA PEMENANG TU! hahaha.. hebat jugak kan aku ( ayat orang hilang akal ).

Semase dlm perjalanan pulang, Mamad dok bangge ngan 'kejayaan' dia yang tak seberape tu...aku pon taknak la mengalah, so aku cakap la," Eleh, ko nak bangge apenye, poin aku paling tinggi la, 98 (macam la tinggi sangat,engatkan 200 lebih)... bia la,JANJI AKU TAKNAK KALAH!

Papepon, time kaseh kat mamad kot.. sebab sudi jemput rakan-rakan,kumpul camni la bez...eratkan perhubungan,lepaskan gian kerinduan,,,hahaha...

Mggu depan,ari rabu,insyaAllah,kiteorang akan ajak ramai ckit..pegi tgk wayang... CLASH OF DA TITANS 3D! waaaa~~~ taksabar lorh... cya..tido lu bebeh...

P/s : Sayang, sori ea...takmo merajok taw, abang minta maaf... lebiu always n forever... XOXOXOXO

6 comments:

Anonymous said...

XOXOXOXOXO pew tuh??secret code kowg ea??

alarmshark said...

woihh.. beze ko ngn aku satu mata je la wehh..
siot tol! kalo tak aku da mng game ketige tu.. siot2..

alarmshark said...

rabu mmgu dpn kata tgk 2 movie..
iron man 2 tu pe..haihh..

asyraff said...

Anonymous : XOXOXOXOXO tu means HUG!

alarmshark : hahaha..kalah gak! haah la lupe kowt.. k, 2 movi..hehehe
:)

hariz said...

blaaaaa arhhhhh...
ta ajaaaaak!!!

asyraff said...

hariz : nnt kite kwa same2 ea sayang!