Tuesday, February 16, 2010

BEZ!!


Pukul 9.30 malam (semalam ), aku rasa bosan, kesepian kat rumah. Kemudian fon aku berdering, Mamad rupanya. Borak-borak..bla bla bla..Aku ajak dia datang rumah aku. Mula-mula, aku nak ajak Naseyh dan Hariz. Aku nak belajar pasal blogging ni. Tapi Hariz penat, baru balik dari kenduri kot. Aku faham. Tapi, Hariz tolong aku jugak kat ym. Thnx Hariz.

15 minit berlalu, kawan-kawan pun datang. Lepak-lepak sampai kol 12 pagi. Perut aku dah lapar. Dowang ajak aku pergi TESCO. Aku pon ON je. Sebelum pergi, kami call Akmal. Nak ajak join sekali. Nak ajak Adha, dia tak nak. Takkan nak paksa pulak, kan?

Sampai kat Tesco, KING'S tutup. Huhuhu.. Tapi , life must go on, rite. Pergi kat TESCO,niat di hati nak beli roti. Biasa time camni, roti-roti dia MURAH! Kadang-kadang tuh sampai 20 sen jew sebab nak habiskan makanan tu. Tapi, 2 kali 5 gak, roti habis la, awak! Huhuhu. Kami pergi ke Delica. Perghh!! Nasi lemak dia baru masak, awak! Cuba teka berapa harga satu nasi lemak ni ? 50 SEN JE, awak! Dah la murah+lapar, beli je la. Hahahaha.

Kemudian pergi beli air pulak...

Hang out kat rumah aku.

Borak-borak sambil makan.. Bla bla bla..lalala~. Sambal nasi lemak dia absolutely AMAZING! ( PEDAS, my favourite taste ). Pukul 2 lebih, Mamad dan Naseyh balik. Akmal tido kat rumah aku.
Erm, ok la. Nak tido dengan Akmal ( Jangan pk yang bukan-bukan! ).Nite... Zzz zzz zzz...( 0.o ).









7 comments:

Anonymous said...

mmg dah rncg nk kai merah ek sume??

;P

alarmshark said...

yoo!!!
jom lepak2 lagi ohhh!!
kali ni ajak harez ah!

Nur Hidayah Yahya said...

wah3!! parents tak de bersuka ria ek? hahaha. tak sedih la kan kena tinggal sorang2 kat umah. kawan2 kan ada.

hariz said...

hha
waaa~
mane akuh...
hhu
sori2 x dpt join
sub3..

asyraff said...

Anonymous : x la...hahaha..kebetolan jew

alarmshark : laen kali kte ajak dye


Nur Hidayah Yahya : yup... sedih gak.. "When things turn out bad and your strength is no longer enough to carry them, you must never give up. Why? Cause when your strength ends, my worth as your friend begins."


hariz : laen kali kte lepak same2

UCU said...

eik...kedai sume da tutup kowunk leh ag g tesco...mentang2 ar ko pun keje kt ctu gak erk...ngeh3...bese ar owg bujang ar katekan...memalm g cari makan erk...
yg si naseyh tu asal plak duk dlm troly...kang bengkok besi troly coz dye berat sgt...kih3...jgn marah erk naseyh..

asyraff said...

UCU : tme tu TESCO tutup kol 1pg lar