Wednesday, February 17, 2010

JaLan2...

Ari ni , kami ( Hariz, Naseyh, Mamad, Akmal dan Asyraff (aku) ) nak pergi ke...

.
Sunway Pyramid...

Mula-mula aku tak dapat join coz ari ni aku patutnya bekerja di TESCO, pastu naseyh call aku. Dia cakap hariz dah dapat green light daripada mak dia. Sebab aku mempunyai hati dan perasaan, aku pon join lar sebab tiada yang lebih besar daripada nilai
PENGORBANAN.

Perjalanan ke sana amek masa yang sangat lama coz banyak sesat jalan. Tapi tak kesah pon, kata nak jalan-jalan en. Our driver was Hariz.
Tujuan kami ke sana adalah untuk teman mamad ambil flash SLR dia. Sambil-sambil tu kami plan nak tengok wayang. Tapi...tak jadi,huhu.. Coz nak cepat,kejar masa, yew lar takot lambat ( malam ).
Disebabkan tak jadi tengok wayang, kami pergi main bowling, Fee : RM 10.50. Memang happening+bez. Kami main 4 orang jew ( except mamad ). Hahahaha...gelak tawa menceriakan suasana. Pemenang utk match ni ialah...


Hariz.

Diikuti oleh aku [ bangga (^.~) ] , naseyh dan akmal. Lepas tu, pergi makan kat Mcd.
Blurpp... Alhamdulillah..kenyang. Pastu jalan-jalan lagi, then balek ke umah...huhuhu.. bez+penat!!
Antara pic2 yang ditangkap.... Enjoy urself 8D :


Pic ni paling SMART lar bagi aku... setuju tak?? Cam top model jew..hahaha

P/s :
Thnx to all my fren. "I may be busy in all the things that I do but never will I forget someone like you. So I’m keeping in touch to let you know that you’re in my mind more often than you know."

8 comments:

Kech Hidayah said...

gambar kat cermin tu macam gemok je.sebab separate cermin.haha.lenkali amik gambar score board. baru la orang percaya along tu menang no 2.

Unknown said...

hha..
btol2..dier mng no due..
hha..
huhu..
yup..
sacrifice for friend..
a noble thing to do..
thnx bro.!

asyraff said...

Nur Hidayah Yahya : hahaha..mne taknye kai bju due lapis..pastu kat blkg ade bag..tuh yg nmpk GEMOK!! hahaha

hariz ; We’re not the kind of friends who go out every weekend, talk on the phone every night and get updated on each other everyday but I hope you know that I’m here for you every step of the way.
ITS MY PLEASURE, HARIZ!!

Unknown said...

yeah..
me to..
feel free to ask a hhelp from me..
:D

nAdrz'R Rapi'e said...

betoi ar ckp some1 ni yg ko 'jambu' man....nmpak ader gaye ar...hehehe...
aq xpenh jejak kt sunway pyramid ag tuh..bez x g sane???bile ntah nk jejak...asal kowunk xg men ice skating ker.???huhuhu

asyraff said...

UCU : i'm blushing now... :P..nak balek cpt ar..len kali lar

alarmshark said...

aku akan ingat sampai bila2 ohh!!!
pasni aku lak yang bwk kete.. ko leh lepak2 je rez..
hahahhha..

Anonymous said...

eh2...de jun pyo ar..

hahahahahaha..

JUN PYO MALAYSIA!!!

WEK

;)