Monday, April 19, 2010

I had tagged by kak dayah!





Inilah si dia akak yang comel manis tu ... hehehe ;)


* 30 tentang diriku *

1. Namaku ialah Muhammad Asyraff Bin Surtan Adam.

2. Kini, menetap di 01-19 Blok Mawar, Taman Tun Teja, 48000 Rawang, Selangor Darul Ehsan. ( Jemputlah ke mari kalau nak dibelasah dihidangkan dengan makanan-makanan yang lazat lagi enak,insyaAllah... )

3. Tarikh lahirku 10 September 1992. ( Ha, sekarang korang dah tau bufday aku,kan? Jangan segan silu beri tendangan hadiah, hehehe )


4. I love my parents too much!

5. I love my siblings too! ( Walaupun kadangkala selalu bikin wa panas! )

6. Gemar mendengar lagu-lagu (Whatever songs, yang penting best, wa layan je der.)


7. Suka banget tengok wayang.


8. Kipas-susah-mati (die-hard-fans) MAN UTD!


9. Suka warna pink ( peduli apa aku kalau orang lain tak suka. Ada aku kesah! )





10. Nickname : Sinclair ( Since sekolah menengah taon bape entah, wa lupe lorh... Aku mula menjinak-jinakkan diriku dengan panggilan tersebut. And gelaran tu da sebati dalam jiwa lelakiku ini. People said my face look like Ashraf Sinclair . Ni mitos atau fakta? )

11. Suka lepak-lepak dengan kengkawan ( indoor and outdoor,sometimes )

12. Suka melukis ( hodoh cantik kot )

13. I’M NOT SINGLE! ( Jangan bersedih kepada ‘bunga-bunga’ yang di luar sana. )

14. Minat membaca novel dan komik ( especially karya Zint )

15. Suka online ( blogging, cheating chatting, usha-usha blog orang and bla bla bla. )

16. Suka nyanyi (walaupun aku sedar suara aku tak sedap macam katak artis )

17.Memiliki teddy bear yang amat cute.

18. Ada jugak orang keramaian kata aku ni handsome, tegap * i’m exaggerating *, JUJUR, JIWANG! ( Perli aku ke beb? )


19. I love money and need money. NO MONEY NO TALK!! (Ka-ching X2!!) v($_$)v


20. Detik ini, aku sedang dalam proses membela rambut panjang ala-ala pontianak Korean artist.


21. Suka makan (takdela sampai tahap kebelulur! )


22. Suka cari pasal dengan orang ( sebenarnya nak gurau-gurau, tapi tulah, jangan sesekali main dengan api, kelak membakar diri! )


23. Pemalu ( Err... entahlah, biasanya dengan gurlz )


24. Suka =_=(tidur) [ terutamanya ketika sejuk, tengok keadaan jugak,takkanlah masa drive aku nak tido pulakkan ]


25. Mudah nangis(tersentuh) atau lebih specific mempunyai hati yang lembut.. [ kalau menyentuh bab-bab yang sensitive, ha, mulalah sebak mengepung diri ] :’(


26. Telingaku( termasuk jua mukaku ) akan bertukar pink kemerah-merahan kalau cuaca panas dan ketika ku sedang malu ( Ni fakta! )


27. I love chocolates! So damn much!


28. Saya tak pandai memujuk orang ( sorry my dearest )


29. I really hate simple dimple pimples!


30. Suka wangi-wangian.


P/s : Sememangnya diriku ini terdapat banyak yang perlu diterokai. Kepada mereka yang sudi mengenali diri ini, sila dail 012-143XOXO. (^____^)


THE END.

Anda juga perlu lakukan ini... Jangan tak buat... i cium marah nanti ...

  1. Hariz Roslan
  2. Fatin Farhana
  3. Nabila Rosman
  4. Seri Melati
  5. Sumayyah

14 comments:

amoi_pipipau said...

hahahaha...kelakar r ko nie...tp kdg2 agak comel r gak...ko nak tau aku siap bg mak dgn kakak aku bace skali..hahahah...owh nak jd laki korea ekk...bg aku owg malaysia x leh tiru rmbt dowg r...tp aku rase ko okey kot sbb putih...nnti aku wat gak mcm ko ek...aku pun ade bear gak...nama die berry bear...nnti aku tunjuk...tggu...hahaha

amoi_pipipau said...

wei dlm net x yah r tls name penuh aku...tls je bieyla...dah r eje pun x cukup huruf...hbs mak aku komen je...hahahha

asyraff said...

amoi_pipipau : hahaha.. smpai pggil mak n kakak ko...aduyai..malu lorh...owh..name teddy bear aq.. 'adik'...

asyraff said...

amoi_pipipau : erm... cakap kat mak ko... aq mnx maaf.. insyaAllah len kali aq tulis 'bieyla' jew... ok??

amoi_pipipau said...

hahaha...mcm nama aku je...adik....tp ko pnye mcm x cukup bulu je....hmm...aku pnye berry bear mmg masyuk....aku jaga smpai owg x leh himpap die...sbb aku jaga die mcm die tu hidup...hahahaha

sumeiya anNajeiha said...

gile r bnyk kne wat...adoi...xtido r ak..pape pon thanks~ len kali tgglkn je kt shoutmix ak...hahaha

asyraff said...

amoi_pipipau : hahaha..same la kite... keh5

asyraff said...

sumeiya anNajeiha : hahaha..tu la sape suwoh tangguh..tanggung la sendiri..hehe

Khairun Nisa Jalani said...

wow.. suka pink, 1st lelaki akak pasan.. em, siap ad teddy bear, sape kasi ek? :)

Anonymous said...

sy glak2 jew bce...

sy sgt stuju n no 26,,
coz pnah nmpk dy blushing dpn mate..

kawaii..!!

(^____^)v

no 28 tu kurg tpat..
xde la xpndai memujuk lgsg..
cume kurg pndi jew..

tp mjok mmg pndai..

hek9...

jgn mara syg..

da xmcm ashraf sinclair da..
huhuhu..

ilysm!!!

dakgmOk <<3 dakbCuk

asyraff said...

nisa : hehehe,,,time kaseh kerane perasan kan saye.. bli sendiri la kak nisa.. kat s'pore...

asyraff said...

Anonymous : amboi... dia kate kite pndai majok ea...huhuh..ala mnje ngn awak jew..wekkk.. tp kan awak mmg penyeri hidup saye la..siyes ma.. ikhlas dari hati ni... i <3 u sayang!

Anonymous said...

heyyyyyyyy heyyyyyyyy
aq pon ade teddy bear pink tu~
lalalalala~

xoxo
:)

alarmshark said...

teddy bear tu aku pn ade la..