Wednesday, April 7, 2010

Jangan Ditangisi Pemergiannya ...


"Jangan Ditangisi Pemergiannya ... ". Begitulah perasaanku yang kini pasrah menerima natijah kehilangannya untuk sementara waktu. Sungguh sedih hati suci ini mengenangkan masa silam lalu. Pemergian si dia bertujuan untuk kebaikan. Untuk diri empunya badan jua. Mendoakan segala keindahan kehidupan yang didambakan oleh hati yang tulus,mulus dan fulus.(hah?!)

Tempat yang baik selalu diingini oleh segenap hati yang manis dengan iman.Yang kaya dengan sifat-sifat mahmudah. Dan jarang sekali orang yang 'kurang' baik dapat ke sana. Hanya mereka yang diberi hidayah dan taufiq sahaja dapat ke tempat yang sungguh indah itu. Dan itu adalah jawapannya. Bahawa anda(si dia) memiliki hati yang suci,hati yang sakinah,hati yang sentiasa kehausan dengan ilmu pengetahuan dan amal ibadat. Sungguh bertuah siapa yang memilikinya.

Selamat pergi dan pulang. Satu pintaku... Senantiasa doakan kebaikan kita! .. ( Empangan mataku tak lagi mampu menahan betapa kuatnya deras air, lalu ku biarkannya meleleh di pipiku yang gebu ini )

I'm gonna miss you ... ;-(

6 comments:

Anonymous said...

to my soulmate:
cinta perlukan pengorbanan!
;)

alarmshark said...

tenang jela weh.
nanti dia balik gk

Nur Hidayah Yahya said...

ye hidayah dan taufik. bila nak jumpa taufik ni.hehe.

asyraff said...

Anonymous : penantian suatu penyeksaan

asyraff said...

alarmshark : thnx bro... i'l try to calm myself.. tapi kalu x ley..aq akn meratapi pemergiannye.. rinduuuu

asyraff said...

Nur Hidayah Yahya : hehehe... doa2 lah jumpe taufik tu...