Tuesday, June 22, 2010

Bila Kakiku Tidak Dibendung


Apelah pulak aktiviti aku hari ni. Asyraff ni untuk pengetahuan korang, dia ni suka berjalan. ( *berjalan = shopping )

Satu ... Dua ... Tiga ...

Layan ~

Bangun ku dari tidur . Buka mata . Pandang ke sana. Bukalah mata. (Lagu Waheeda :P ) Bangun solat subuh . Pastu, macam biasa. TIDUR's time ! Hahaha.

Semalam , aku dengan syuk plan nak pegi BSN hari ni , nak beli nombor kod untuk PTPT-PU (istilah daripada syuk) PTPTN. Aku terjaga dari tidur pukul 9 pagi. Nak pergi pukul 9.30 pagi. Hah ?! Hell !!! Aku mandi secepat mungkin. (Macam semalam 10 minit gak) Fuhhh! Lega sikit. Segar. Nyaman.

Sekarang jam di dinding menunjukkan 9.10 pagi. Masih awal. Syuk kata nak dating datang pukul 9.30 pagi. So , aku lepak la kat rumah. Time is going by. And suddenly i realized , dah pukul 9.50 pagi. (dalam hati, haihh, aku ingat aku sorang jew lambat. Rupe-rupenye dia lagi lambat. Dia ni lupa ke ? ) So, aku sms dia. Lambat gak dia reply.

* Ah ha ah ha. So much for my happy ending ! Ah ha ah ha . So much for my happ * (Hahaha...sampai situ jew my sms's song..huhu ) " Aku tertidur la... baru bangun ni .. haha " Hah ! Punye la lame aku tunggu. Kau boleh cakap kau tertidur. *sigh*


Tapi tak kesah lah. Pastu, dia datang amek aku. Terus gerak ke rawang. Dah selesai beli nombor pin. Pergi rumah dia pulak. Nak isi borang tu. Have to fill it via online. Tapi stuck pulak ! Damn ! So , we decided to fill those thing at KL Sentral . Kat situ ade Pusat PTPTN. Sampai kat sane, syuk isi dulu. Sebab komputer kat situ ade 3 jew. Huhu... And ramai la jugak student yang baru nak isi. (Haihhh, bila aku nak isi , baru korang terhegeh-hegeh nak isi. Sebok jew ! :P )

Selesai sudah syuk punya . Aku ?? Belum lagi la awak. I terlupa i.c parents i la. (sebenarnya tak pernah amek taw pon. Ha, padan muka aku yang comel ni ! )

So, aku nak isi hari lain la. Tempat aku dah tau. So, tak kesah ar. Ape lagi , balik la. Kiteorang singgah jap kat mydin. Syuk nak beli barang (baju, kiwi , dab bla bla bla ) untuk persiapan ke universiti nanti .

Dah abes shopping. Dia hantar aku balik. Thats all. K la (picnic...hehe), i nak pegi mandi. Tata.... i muchuk la... :P


P/s : > Masa kat rumah syuk tu. Ade sesi fotografi. Next post, insyaAllah akan aku masukkan. :))

No comments: