Thursday, June 24, 2010

Mohon Beribu-ribu Kemaafan

Memang beribu tak cukup ... aku tahu memang banyak salah aku dengan korang ... huhu

Maafkan aku... Esok, inysaAllah aku akan pergi meninggalkan Selangor. Dan rasa sebak mula menghukum. Aduh !!! Jerit sanubariku .

Tapi takpe Asyraff, ko belajar la rajin2.. dapatkan results yang bagos2... cheer up your family and yourself ! :)

Haha.. yew, aku nak pergi Penang dah esok pagi . Harap korang doakan kejayaan aku dan kengkawan aku. Amin. :)

Di sini adalah senarai antara kengkawan aku (dak kelas aku) yang dah masuk, bakal masuk dan sebagainya :


> A'lim = Politekinik Sultan Azlan Syah, Tg. Malim, Perak
>Marwan = UIA Petaling Jaya, Selangor
>Ezrin = Bakal melanjutkan pelajaran ke Rusia.
>Syukran = UiTM Arau, Perlis
>Syafiq Ariffin = Matrikulasi Negeri Sembilan
>Syafiq Murtza = UIA Nilai, Negeri Sembilan
>Adam dan Najib = Matrikulasi Selangor
>Amirul Faiz = UiTM Puncak Alam
>Hilmi Hariz = UiTM Pulau Pinang
>Shahiran = STAM ( dengar cerita dia nak keluar dan tak tahu ke mana destinasi seterusnya )
>Muzammil = UIA Nilai, Negeri Sembilan
>Basit = UiTM Negeri Sembilan
>Saifuddin = Dalam dilema ...
>Asyraff (Aku) = UiTM Pulau Pinang
>Syamim = Matrikulasi Johor
>Nabil = UiTM Shah Alam
>Fauzan = UNISEL

Antara budak2 perempuan yang aku tahu ...

>Rabiatul = Tak tau ...
>Najlaa = Matrikulasi Selangor
>Farisha = Dalam dilema ...
>Amirah Shuhaimi = Matrikulasi ( tak tau negeri mane )
>Balqis Yusoff = STAM
>Farhah = UiTM Puncak Alam
>Munirah = USIM
>Liyana = STAM
>Balqis Shah = tak tau
>
>Nawwar = Taylor College
>Syakirah Taufik = Tak tau
>Hafizah Nooh = STAM
>Harizah = Matrikulasi ( tak tau negeri mane )
>Hafizah Asia = STPM
>
>Sakinah = UIA Nilai, Negeri Sembilan
>Hidayah = USIM (Dan 23 jun adalah hari lahirnya.. Selamat Hari Lahir Dayah :) )
>Hani Sofea = Tak tau


P/s : Minta maaf kalau ada yang tersinggung . Aku tak tau korang study kat mane sebenarnye ( especially certain girl ). Name2 dan kedudukan korang dalam kelas pon aku lupa. Sorry..huhu ( Aku memang tak berapa rapat means tak banyak cakap dengan dak2 perempuan ... tipu la kalau aku cakap aku tak pernah borak dengan dak perempuan ... ade la jugak.. tapi jarang !!! *yew la tuh* :P )

InsyaAllah ada hikmah kita berjauhan. Kebahagiaan dalam perpisahan :))

4 comments:

Anonymous said...

smga inta dpt mnjlni khdpn dgn lbh baik di sn n hope inta kejar cita2 dulu baru cinta,ok??? Semoga Berjaya Di Dunia dan Akhirat!!!Selamat Berjuang,Wahai Teman...

استاذة ليلا said...

moga sukses slaloo yah.. :)

farishahusna said...

adehyy!!
dlm dilema??
xleh nla aytmu...
hehe:)
rjn2la 4low blog aku klu sudi...

Rumaiso' bt Zakaria said...

jom follow my blog http://girlzislam92.blogspot.com